bertencarla.reismee.nl

LEEUWENDAG

Op weg naar twee rivieren hebben wij ze gevonden 'DE LEEUWEN', ZIE DE FOTO'S, die zeggen alles. Uiteraard niet alleen van de leeuwen genoten, maar van alles wat hier rondloopt aan wild. Verder is het landschap wonderschoon. Rijden over slingerde zand/grintwegen door geel en fel rode duinen. Wat een pracht om hier doorheen te rijden. In twee rivieren hebben wij ons kampement weer opgeslagen en gaan een hapje eten en wordt het dagboek weer bijgewerkt. so far so good.

Inmiddels hebben wij Kalahari Gemsbok verlaten en zijn in Uptington aangekomen. Dit is een typisch Afrikaans stadje, hoofdweg met 6 zijwegen links en rechts en wat chique buitenwijken. Dat zit het geld, gezien de dealer van Audi, lexus, bwm en Mercedes en niet te vergeten LANDROVER. Hier moesten wij zijn om het rechterachterwiel te laten controleren op het lekken van de olie. De geïmproviseerde colafles is verwijderd en nu gaan zij kijken wat zij kunnen doen. Overnachten hier op een campsite, een holiday resort (hahaha), kijken wat dat gaat worden. Alles is hier heel groen, heet niet voor niets de GROENE KALAHARI. Zit nu bij de dealer van Landrover de tekst te schrijven en ga deze zo proberen te mailen. Zie wel of het lukt. So far so good.

Is gelukt bij fotozaak met internet. Helaas moest ik afsluiten omdat alles dicht gaat, sluittijd. Ben weer terug en ga nu weer verder met verwerken van verhalen en foto's, na dit verhaal is alles compleet. Kijk naar de data voor de volgorde van de verhalen en foto's