bertencarla.reismee.nl

JOHANNESBURG - PARIJS

Op dit moment zitten wij in de Lounge van Air France ( voor business klanten) en ligt Carla gestrekt op een bank. Zij is zo ziekjes en ik voel mij ook niet toppie poppie. Gisteren hebben wij waarschijnlijk iets gegeten wat niet tot de categorie 'koosjer' behoort. Rommelige maag, gammele beentjes, zweterige hoofdjes en koude rillingen. Carlavertelde net 'ik zag er beter uit toen ik wegging, nou en dat zag er ook niet uit volgens haar' Tja dat is even afzien, edoch dat hoort nu eenmaal bijreizen. 4 weken hebben wij voor onszelf gezorgd en danna een kerstdiner krijgen wij dit als kerstpresentje. De vlucht van Cape Town naar Johannesburg hebben wijoverleefd en straks kunnen wij slapen, althans als de maagjes ons dat toestaan. Wij hebben wel een heel leuke tijd in Cape Town gehad. Veel rondgezworven in de stad en met dank aande tips van ons gastvrouw, hebben wijook bijzondere plekjes ontdekt.Over een uur vertrekken wij en dan nog even Parijs aandoen en dan Schiphol. Wij verheugen ons ook op onze terugreis,voornamelijk omdat wij familie en vrienden missen. Als wij iedereen weer hebben gezien, plannen wij onze volgende reis weer. Hahahaha, dat zou tocht heerlijk zijn, hoewel wij verheugen ons ook op de skivakantie, vooral met poedersneeuw, zonnetje en knisperende lucht. So far so good , daar wil ik mee eindigen, iedereen bedankt voor het meereizen en de reacties die wij hebben ontvangen. Tot de volgende reis, dan nemen wij jullie ook weer mee.