bertencarla.reismee.nl

BRULLENDE LEEUWEN

Nossob is een echte doorgang campsite tussen het noorden ( afstand 174 kilometer) en zuiden ( 162 kilometer} van het park en ligt aan de enige harde en redelijk brede zandweg. Hier is zelfs en klein winkeltje waar weer wat voorraad kan worden aangelegd. Vooral veel water inslaan. Goede plek gevonden en afscheid genomen van Pieter en Heike. Zij hebben even gebruik gemaakt van de voorzieningen hier, o.a. douches en nog warm ook. Fris en fruitig hebben zij hun weg vervolgd. Wij weer zelf een maaltijd voor 2 gemaakt en vroeg naar bed. Ook hier is het rustig, wel veel dierengeluiden, die overheerst worden door het gebrul van leeuwen in de nacht. Volgende ochtend nog even rondgereden, daarna was het tijd voor een rustdag. Althans, auto opnieuw behandelen en even de was doen en verder planning maken voor verdere dagen. Blijven nog drie dagen in Kalahari Gemsbok en dan vervolgen wij in Zuid Afrika. Namibië valt af, teveel racen en te weinig tijd om af en toe ook even te relaxen. Het plan is om naar verschillende parken te gaan, die allemaal in prachtige natuur gebieden liggen. In ieder geval naar het ruige Cedergebergte met veel 4x4 tracks. Zit nu in en wasruimte de tekst te schrijven en ga zo eten. Wil tekst op mijn USB opslaan en kom tot de ontdekking dat deze 16 GB USB nog in Kang in de computer zit. Wat zullen die mensen blij zijn en wat baal ik, al is het heel even. Ga op zoek naar alternatief. Jullie merken wel of je deze tekst krijgt. So far so good en morgen op weg naar het zuiden naar twee rivieren, weer met z´n tweetjes en daar verheugen wij ons ook weer op. So far so good. Tot in twee rivieren.